Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мотилькова З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Мотилькова З. О. 
Аналіз впровадження дистанційної освіти у спеціальній школі (для осіб з вадами слуху) [Електронний ресурс] / З. О. Мотилькова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 38, вип. 6. - С. 182-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_38_6_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.368 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мотилькова З. О. 
Встановлення рівня ІКТ-компетентності вчителів спеціальних шкіл (для дітей з вадами слуху) [Електронний ресурс] / З. О. Мотилькова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 42, вип. 4. - С. 56-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_42_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.252 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мотилькова З. О. 
ІКТ-компетентність вчителя-предметника, як необхідна складова в сучасній спеціальній школі [Електронний ресурс] / З. О. Мотилькова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 57-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_8
Проаналізовано причини, які заважають школам і вчителям повною мірою використовувати можливості, що з'являються при використанні засобів ІКТ. Розглянуто питання ІКТ-компетентності вчителя-предметника як необхідного складника в сучасній школі. Проаналізовано результати проведеного анкетування вчителів, бесід та активних спостережень у спеціальних школах-інтернатах Києва (для осіб з вадами слуху). Зроблено висновок про актуальність систематичного включення ІКТ в процес навчання. Наразі стає конче потрібною розробка системи навчання із залученням ІКТ, цілеспрямована підготовка вчителів спеціальних шкіл до використання названих технологій у навчальному процесі.Проанализированы причины, которые мешают школам и учителям в полной мере использовать возможности, которые появляются при использовании средств ИКТ. Рассмотрен вопрос ИКТ-компетентности учителя-предметника как необходимого компонента в современной школе. Проанализированы результаты проведенного анкетирования учителей, бесед и активных наблюдений в специальных школах-интернатах Киева (для лиц с недостатками слуха). Сделан вывод об актуальности систематического включения ИКТ в процесс обучения. Сейчас становится необходимой разработка системы обучения с привлечением ИКТ, целенаправленная подготовка учителей специальных школ к использованию названных технологий в учебном процессе.In the article there are analyzed causes that prevent schools and teachers to make full use of the opportunities that appear when using ICT. The subject teachers’ ICT competence is considered as a necessary component of modern school. The results of questionnaire of teachers’ interviews, discussions and active observations in Kyiv special residential schools (for people with hearing impairments) are analyzed. It was concluded the relevance of systematic ICT inclusion in the learning process. Currently it becomes necessary to develop a system involving ICT training, purposeful preparation of teachers of special schools to use these technologies in the learning process.
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.586 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського